Regulamin rezerwacji online

I. Proces Rezerwacji Online 

Właścicielem apartamentów (Sprzedawcą) jest firma RTW Katarzyna Balcerowiak, Smolec, ul. Wrzosowa 3A/7, NIP: 8971384941.
Rezerwacja apartamentów poprzez system rezerwacyjny serwisu ApartamentyKK.pl odbywa się w następujący sposób:
1. Klient wybiera datę przyjazdu i wyjazdu oraz liczbę osób. Na tej podstawie otrzymuje listę dostępnych apartamentów, które przedstawione są w panelu rezerwacyjnym wraz z warunkami rezerwacji.
2. Po zapoznaniu się z zawartością i warunkami rezerwacji, w szczególności z warunkami finansowymi: 1) łączna cena, 2) wymagana zaliczka, 3) kwota 4) termin płatności pozostałej części ceny oraz 5) zasadach anulowania rezerwacji, Klient akceptuje wybór apartamentu i warunków rezerwacji.
3. W następnym kroku Klient przechodzi do formularza, w którym wprowadza swoje dane osobowe oraz swoje uwagi dotyczące rezerwacji.
4. Po uzupełnieniu danych Klient może dokonać wpłaty wymaganej zaliczki lub całości ceny za pobyt poprzez na jeden z poniższych sposobów:
* kartą kredytową (Visa, Mastercard, Eurocard, JCB, Diners Club, Polcard)
* Płatności e-przelewem bankowym (mTransfer, Płacę z Inteligo, MultiTransfer itp.)
* standardowym przelewem bankowym
(* Transakcje kartą kredytową i e-przelewem są realizowane za pośrednictwem PayPro Spółka Akcyjna – Serwis Przelewy24.pl))
4a. Przy wybraniu jednej z pierwszych dwóch opcji Klient przekierowany na stronę umożliwiającą wpłatę Zaliczki poprzez system obsługi płatności – Serwis Przelewy24.pl. Autoryzacja danych następuje przez połączenie się z Serwis Przelewy24.pl za pomocą szyfrowanego 128 bitowego protokołu. Po przyjęciu wpłaty przez Serwis Przelewy24.pl Klient zostaje automatycznie powiadomiony emailem o potwierdzeniu wpłaty i dokonaniu rezerwacji. Email zawierał będzie: dane Klienta, nazwę apartamentu, opis oferty, całkowitą cenę, wpłaconą zaliczkę oraz pozostałą kwotę do zapłaty wraz z terminem, którą Klient zobowiązany jest wpłacić przelewem na wskazane w ww wiadomości: konto apartamentu, kwocie i terminie. Jeśli pozostała kwota ceny nie zostanie wpłacona na rachunek apartamentu we wskazanych: wysokości i terminie, rezerwacja może być anulowana, a kwota zaliczki rozliczona zgodnie z zaakceptowanymi przez Klienta warunkami rezerwacji. 
4b. W przypadku wyboru przez Klienta trzeciej opcji (zapłać przelewem bankowym lub zapłacę później) – Klient otrzymuje emailem potwierdzenie Rezerwacji Wstępnej, która będzie Potwierdzona po wpłacie zaliczki, którą to można wpłacić standardowym przelewem bankowym lub systemem online. Rezerwacja utrzymana jest jako Wstępna przez 48 h od momentu dokonania rezerwacji i może być anulowana, jeśli w tym czasie nie wpłynie wymagana kwota zaliczki. Po dokonaniu wpłaty Klient otrzyma emaila potwierdzającego rezerwację. Email zawierał będzie: dane Klienta, nazwę apartamentu, opis oferty, całkowitą cenę, wpłaconą zaliczkę oraz pozostałą kwotę do zapłaty wraz z terminem, którą Klient zobowiązany jest wpłacić przelewem na wskazane w ww wiadomości: konto apartamentu, kwocie i terminie. Jeśli pozostała kwota ceny nie zostanie wpłacona we wskazanych: wysokości i terminie, rezerwacja może być anulowana, a kwota zaliczki rozliczona zgodnie z prezentowanymi warunkami rezerwacji. 

II. Opłaty oraz Anulowanie Rezerwacji

1. Klient wpłaca wyliczoną Zaliczkę w jeden z dostępnych w systemie sposobów, a pozostałą część ceny rezerwacji dopłaca na rachunek bankowy w terminie określonym w warunkach rezerwacji.
2. Klient nie ponosi żadnych kosztów wynikających z wykonania transakcji Rezerwacji.
3. W przypadku anulowania Rezerwacji na więcej niż ilość dni przed datą przyjazdu, określoną i podaną do wiadomości Klienta w warunkach rezerwacji, wpłacona zaliczka podlega zwrotowi w 100%. Obiekt zobowiązany jest do jej zwrotu w terminie 21 dni do.
4. W przypadku anulowania Rezerwacji później niż ilośc dni przed datą przyjazdu, określoną i podaną do wiadomości Klienta w warunkach rezerwacji, zaliczka staje się zadatkiem i nie podlega zwrotowi. Anulowanie w takim terminie wiąże się z utratą pełnej kwoty wpłaconej zaliczki.
Klient ma prawo reklamować nie tylko transakcje płatnicze, ale także sam pobyt w apartamencie, warunki, itp. Reklamacje zgłaszać można na: rezerwacje@apartamentyalicja.pl Termin na rozpatrzenie wniosku reklamacyjnego wynosi 15 dni.

III. Ustalenia Końcowe

1. Klient jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. ApartamentyKK.pl nie biorą odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Klienta.
2. Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych płatnych e-przelewem lub kartą kredytową odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Serwis Przelewy24.pl
3. ApartamentyKK.pl oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.

IV. Dane Osobowe

1. W trakcie dokonywania Rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Apartamentów, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu Rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
2. Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest RTW Katarzyna Balcerowiak, Smolec, ul. Wrzosowa 3A/7, NIP: 8971384941.
3. Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług – w tym operator systemu rezerwacji.
4. ApartamentyKK.pl i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
5. Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji Usługi Rezerwacji. 


V. Akceptacja Regulaminu

Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z Regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości Rezerwacji.